Varit ute och gått.

Först gick jag själv en stund, och sen träffa jag fb och sedan träffa vi challe. (sitter vid min brors dator och det är jävligt obehagligt xD)


faster och kusin som är precis 4 månader idag!


bänk


så jävla vackert!


hahahahaha vet inte när denna bilden togs men vadå efterbliven ?


fridisen ^^


hihi jag.


beeeeeestavän


kände mig jääävligt kort xD


fb tog denna bilden :)


hahahaha där står jag och skrattar i challes mössa och frida ser bara lycklig ut!


MartinaHelldal [v] FridaBorg


frida och challe


lite rädd?


raaaaaaaaawr


älskar denna bilden!


tiniskaninis och challeballe


Frida har nya skor! ^^

Det var lite bilder från våran lilla promenad. ;)

Just nu sitter jag och spelar skit hög musik i Emils rum. Får ju passa på när jag är ensam hemma. Snart kommer tyvärr emil och pappa hem och jag ska hoppa i ett varmt bad. riktigt skönt om jag får säga det själv.

imorgon är det FREDAGSMYS både hemma och i skolan! :)



gammal men bra!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0