tina är glad idag, hihi

Först kom Fb halv 8 å vi gjorde inte mkt... sen vid kvart över 9 kom tom å vi åkte till slätten. jag å frida va ju skit bra på att orgentera. sen träffa vi peter (9c) så gick vi med han. jag läste kartan och dom hämtade kontrollerna. fett bra ju! ah, vi tog iaf alla kontroller å sen åkte jag å tilda till göteborg.
där blev de en jävla massa shoppande och även lite mcdonalds och mjukglass. hahaha! fan va tjocka vi är.
vi köpte iaf världens coolaste solglasögon å när pappa fick se dom sa han "ni är inte riktigt friska xD" men han tyckte faktiskt att dom va balla. (a)
när jag kom hem hoppade jag in i duschen. hahaha!

imorgon ska jag till min kusins (+ dom andra i klassens ;)) konfimation. FETT KUUUL

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0