seriösa svar 8D

DIG
1. Hur lång är du? - 160 något
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Jag vet faktiskt inte... :/
3. Jobb? - skola
4. Har du långt hår? - nej, jag tkr de e för kort :(
5. Vilken hårfärg har du? - brun
6. Sminkar du dig? - japp
7. Har du haft sex senaste månaden? - hehe nej
8. Hur många personer bevakar du på bdb? - alla dom jag är vän med. :p
9. Vilken deo använder du? - vet inte vad den heter :s
10. Vad har du för färg på dina underkläder? just nu, röd&vit och vit&lila

FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? - yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - skulle aldrig välja mellan dom 2.
3. Hur många syskon har du? - 4, och dom är bäst
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - "hej då ses ikväll"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - HAHAHHAA MIN PAPPA LAGA MAT, BRA SKÄMT!
6. Hur många ställen har du bott på? 1.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Emil typ.
8. Vilken familjemedlem är snällast? - tobias utan tvekan
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - vet inte, skulle ha gjort de för inte så längesen men så blev de inte :/
10. Hur gammal är din mamma? - 50 ^
11. Hur gammal är din pappa? - 40 något :s

KOMPISAR:
1. Bästa vän/vänners namn? - FridaFridaTilda
2. När var du senast med nån kompis? - eh... vet inte xD
3. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - tilda tror jag :)
4. Har du kysst nån kompis? - oooooffffcc
5. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - eh ... aa
6. Vem har du varit kompis med längst? - Jojo
7. Vem känner dig bäst? - fb tilda ff marcus
8. Längsta tid du varit osams med en kompis? - hahaha vet inte
9. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? nej, de e hon/han som ska tycka om den inte jag.
10. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - verkligen inte

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - just nu, röda mjukiskläder haha! är så jävla trött
2. Har du bytt om idag? - aa :p
3. Favorittröja? - vet inte ^^
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - hahaha! cp fråga
5. Har du gett bort kläder nån gång? - många gånger
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? -  har jag la
7. Har du handlat kläder genom internet? - aa ^^
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - KIIIIIIIILLLLTT!!!
10. Vad använder du för skor? - oftas vita converse

VÅGAR DU:
1. Vågar du skrika åt dina föräldrar? - självklart
2. Vågar du klä dig annorlunda? - klär mig i de jag gillar :p
3. Vågar du vara dig själv? - ja varför inte?
4. Vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - hade inte överlevt på stranden annars
5. Vågar du fisa inför din pojk/flickvän? - HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA
6. Vågar du pierca dej? - redan gjort
7. Vågar du dig på utmaningar? - aa :p
8. Vågar du ha sex på offentlig plats? - hmmm.....
9. Vågar du vara omogen? - jag är ganska omogen :p
10. Vågar du äta småkryp? - nej!


SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - skogstorpsskolan
2. Vad heter din favorit lärare: - Carro och Per
3. Vilka är dina favoritämnen? - syslöjd, bild, hk 8D
4. Snyggaste läraren på skolan? - Poa <3 HAHAHA, men han har slutat ;)
5. Har du bra betyg? - inga IG iaf
6. Tråkigaste ämnet? - so, matte ibland engelska
7. Har du skolkat mycket? - nej

8. Har du fuskat på prov? - nepp
9. Hur tar du dig till skolan? - cykel, går
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - omg xD nej

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - nej <.<
2. När tuggade du tuggummi senast? - innan ^^
3. När var du på semester senast? -  jag är på semester nu *host*
4. Vilken färg är det på din tandborste? - vit röd tror jag
5. Är ditt hår tråkigt? - J-A-A
6. Vad har du för påslakan just nu? - svart
7. När såg någon dig naken senast? - HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
8. Hur ofta duschar du? - Varje dag
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - yes
10. När ska du gå och lägga dig? - sen! :D


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0