narnia 2 = tårar

hahaha! här sitter jag och tilda och har precis sett på prins caspian saken... jag börja gråta i slutet som vanligt. hahaha vet inte ens varför...
innan gjorde vi mat och fulade oss med mina föräldrar. ganska trevligt faktiskt.
och vi kom på en sak... linus min katt ligger alltid i pappas knä, och så satte sig tilda i den fotöljen pappa brukar sitta i och självklart lägger han sig i tildas knä... det är något som inte stämmer här. ;)

imorse kolla jag på kusinens konfimation. de va inte de roligaste jag sett ... men adam och carl va riktigt roliga och kolla på! viktor va inte så dum han heller... :)

ha en trevlig kväll så hörs vi senare eller imorgon för vi ska kolla på en till film! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0