MARTINA HELLDAL ÄR BÄST

Mamma har frågat mig 1000 gånger dom senaste dagarna vad jag önskar mig när jag konfimeras. Min syster har också frågat några gånger. Varje gång dom har svarat har jag sagt "men de e ju en månad kvar, ta det lite lugnt" , och då har min mamma svarat "men du måste börja bestämma dig" ... och jag har otroligt svårt för att veta vad jag vill ha och inte vill ha. Jag vet bara att mina storasyskon vill köpa glas till mig. xD och av farmor + lite folk på den sidan vill jag ha en fotlänk i guld... haha! det är sjukt svårt iaf.




Idag åkte jag och pappa till min faster och firade henne lite med släkten på den sidan. Ulle (en av mina fastrar) och pappa satt och ägde varandra hela tiden. Hon kunde inte låta bli att försöka rida på hans rygg för att hon visste att han hade ont. Fan va jag skratta.
och sen filmade Ulle mig å närbild och så säger hon såhär...
Ulla: tina, varför kom ni försent? ;) *alla vet varför*
Tina: för pappa va seee... OKEJ OKEJ DE VA MITT FEL!!!!!
Alla: HAHAHAHA
Sjuk släkt xD .
Men fan va dom är balla!! Jag älskar verkligen dom! hahaha. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0