lååång dag ;o

Först var det skola. Men ganska lugna pass. Första läste vi bara konstiga dikter i en bok ... xD
Sen orgentering, jag fb och tilda är riktigt grymma på det må jag säga!
Sen engelska. Kan inte påstå att det går så bra med våran rapplåt... xD hahaha!
Sen so. Vi skulle kolla på 5 olika videos på youtube (man fick välja själv) och ja.. Det va typ det vi gjorde.
Sen efter skolan hoppade jag fb tilda och oskar upp på våra cyklar och stack till kyrkan. Där åt vi mackor och tränade på saker i kyrkan. haha! Det va typ 2 st som skulle börja läsa extra högt på en text och affe bara "Martina kan göra det" och olof (prästen) bara ska vi säga att alfred och oskar gör det? HAHAHA! rättvisa affe! ;)
Nu sitter jag och lyssnar på Lady Gaga på min brors söta dator. Hatar den men ah... Här får ni bilder ist.





Kommentarer
Postat av: Robin

söt tilda e O:

2010-05-10 @ 21:25:40
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0