inte orkat blogga

blogga blir bara tråkigare och tråkigare nu när det är fint väder. På vintern när man sitter inne och fryser är det helt okej att blogga, men när det är sol och börjar bli sommar vill man ju inte precis sitta vid datorn...




skolan idag va faktiskt riktigt kul!
först hade vi någon orgenteringssak. det gick riktigt bra! hihi!
å sen hade vi so. jag målade en skit fin bild! AHAHAHAH!
sen hade vi matte...
Frida: 3+4 = eh.. 8...
Tina: *tänker i 5 sekunder* de e de inte alls...
Frida och Tina: HAHAHA!
vi va nog lite sjuka på den lektionen. xD
sen hade vi engelska. jag tilda frida elmer och carl ska göra en låt.. HAHA ! fan va vi kommer äga!!
å sen hade vi svenska. såg på film! :) en bra film för en gångs skull! XD

rasterna har varit BÄST!
i matkön skratta jag å fb ihjäl oss åt tom och joel. hahhaha! visst e vi snälla?
sen på nästsista rasten höll elmer för dörren så fb kom inte in i c, och tro mig, det är SVÅRT att vara starkare än en som brottas! HAHAHAHA XD

imorgon har jag matteprov. känns som om det kommer gå skit bra! :) bara att hoppas på att det gör det nu också! ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0