ich bin VAKEN

Frida och Viktor ligger och äcklar sig. Typ rapar och fiser. ÄCKEL JÄVLAR! ;)
Fille vet jag inte vart han är... Han va hungrig så han stack iväg. xD Så går det!
Jag sitter här med viktors dator. TACK FÖR LÅNET! hahha!
Vi hade riktigt roligt igår och han har skit söta hundar! Filma när Frida lekte med dom. ;)
Just nu ösregnar de. Inte det roligaste precis.. Men ikväll kommer typ Marcus till mig. :D <3
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag fortsätter ändå...

igår kollade vi på massa skräckfilmer. Slutade med att Frida drömde mardrömmar om wow och jag om speglar.. Helt cp dröm va de... Men så går de när man inte kan låta bli att kolla på tvn.

Visste ni att jag är skit trött? Frida har tagit allt täcke hela natten och hon sa att jag gjorde de... undra vem som ljuger. ;) haha! ingen humor asså!

nu ska jag sluta skriva. bloggar mer när jag kommer hem och ska försöka orka lägga in bilderna från kusinens konfirmation på datorn. Ni får ha det så bra så hörs vi sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte du blivit av med martin som vän ? :O

2010-05-21 @ 20:00:09

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0