GAAH

hittar inte min kamerasladd men ska lägga in bilderna på pappas dator på ett annat sätt snart! :)


igår sov jag hos tilda. fel person vann körslaget. -.- vi såg även på new moon, bra film de där! hennes bror va helt galen också! hahahhaaha! imorse kom fb å hämta mig å tilda å så drog vi till kyrkan. när vi skulle börja gå hem hade tilda en cykelhjälm så jag å fb börja sjunga "hejsan alla cp barn cykelhjälm cykelhjälm hela dan" HAHAHA skit kul!!
sen körde mamma mig å tilda till olofsbo. Där blev de lite bad. skit skönt... HAHA! ni får se bilder sen om jag fixar de...
sen har vi spelat "fotboll" med karl emil och albin. hahahaha! det sluta med att emil bomba mig i magen och jag sköt iväg bollen och han ville spotta på mig. (a) hahahaha!!!!! sen körde jag å tilda lite badminton. JAG ÄGDE HENNE! :o å sen stack hon å då lekte jag med syrrans barn. mysigt asså!!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0