Frida Borg

Det finns ingen med det jävla tempramentet som du har. Du kan bli så jääävla sur. Det är helt sjukt hur sur du kan bli. Men det finns inte heller något med den humorn som du har. Du kan skratta åt nästan allt. När du skrattar så börjar jag skratta för det är så jävla skönt att se dig glad.
Det finns inte en enda människa som hjälpt mig så mycket som du har. Tack för det.

Vi har kännt varandra sen dagis och nu går vi i 8an. efter 9an kanske vi inte träffas lika ofta, men vi kommer alltid vara vänner... det är en sak jag bara vet. För du är en av få som verkligen står mig nära.

Du är verkligen som en syster för mig och jag kommer aldrig sluta älska dig. Allt vi varit med om.
  • Nästan blivit bitna av en orm på en sten.
  • Fått skäll 10000 gånger av lärarna i 0-5.
  • Tagit ägg av dina hönor.
  • Spelat in fula filmer.
  • varit på liseberg & andra roliga ställen.
och sååå mycket mer...


kärlek är bara förnamnet.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0