bilder! :D

Fixa det med kameran tack vare Emils pc dator! hahaha!


Precis kommit till stranden!


ganska kallt innan vi hade hoppat i... xD


Så fick man göra några gånger innan man doppa sig ;)


tilda ÄGER


kallt? svar; ja!


jag ramlar inte, mamma ville att jag skulle lägga mig ner xD


kallt att resa sig typ xD


hahaha så kan man ju också göra!


mysig bild O_O


sola sola sola


myspys


niiiice


sola sola sola


tilda behöver cykelhjälm!


vi e INTE nakna, vi har bara dragit ner bikini banden ^^


fail bild???


fin människa



så lycklig var jag innan det kröp en mask på min fot!


grrr is hahahaha!!


de tre muskitörerna eller vad de heter


Emil


Albin


Karl

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0