underbar dag på dagiset!

Hade faktiskt riktigt roligt idag! Jag och Frida har bakat bullar, målat och spelat för det mesta. Var även ute och lekte med barnen. Det är en liten kille som är så söt att man vill dö och han älskar vatten! igår kröp han i en pöl...
pernilla: men snälla ****** det är nog inte så bra om du kryper i vattenpölen. ;s (as djup xD)
******: jag kryper inte , jag simmar!
hahahahah så jääävla söt! å idag sa våran lärares barnbarn att jag å frida va fina. så jävla söt e hon! :D
Juste, det va en ny lafflaff där! (8c fattar) han e skit ball! han är en riktig gris som ALDRIG är still. HAHAHA!
sen åkte vi med anika hem i hennes nya bil. WOHO!!!
imorgon jobbar vi 7-halv 1. jag tror jag tar livet av mig, hihi! men sen drar vi till skolan en stund också. woho!!!!!!!!!!!!!! ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0