TJAAAAA!

Först åkte vi till jobbet vid halv 9? började med att vi fick dammsuga.. >_< aja, roland blir glad å han e typ världens snällaste! :) sen gick vi å hälsa på min syrra när hon körde runt, haha så söt! sen hälsa vi även på min andra syrras sambo. han å andreas satt å lata sig.. x) sen fick vi köpa macka till andreas, L-A-T ?! jaja, sen stack vi tbx till mamma. så skulle vi sätta oss å ha paus. å där inne börja bobban å janne "bråka" fan va jag skratta! sen fick jag mamma inge frida å johan dra till en annan maskin. jag å frida fick va med inge å mamma men ändå så håller johan koll på oss? jag lovar, han kollar oss hela tiden... xD sen fick vi gå tbx igen å hjälpa bobban, christina, å alla andra på den maskinen. de va riktigt kul... xD sen åkte jag å sara till stan.. ni ska få se vad hon fick mig att köpa snart... >_<

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0