Skippar idrotten!

Här sitter jag och Elin som inte orkar vara med på idrotten. haha! Nej men båda har ont i halsen så det är ingen bra ideeeeeeee ... ;)
Har precis haft typ lödning... Tilda tyckte att jag var en noob så hon gjorde allt. Men det va jag som lärde henne löda för jag är BÄST. ;) Sen ska vi iaf kolla om vårat ljusspel funkar. Om den inte gör de så lovar jag att jag ska doppa mig i havet innan april.
sen ska jag ha korridorTV med Thomas. -.- Inte speciellt kul om man säger så... Men ska iaf bara sitta och fixa något till en sak v.12 å då PRAOAR jag. ;) HEHEHEHEHEHEHEHEHE .
sen på sista passet har jag tyska å jag är klar så har ingenting att göra. inte så kul. :p Men men , snart helg för fan! :D
ikväll ska jag färga håret tror jag. ÄNTLIGEN! <33333 . xD
eh... ha en bra fredag typ :o

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0