sista testet idag ;)

kärlek och sådant
gillar du någon nu? - ja :p
gillar någon dig? - aa :p
är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? - utseende e inte allt. men marcus e SNYGGGGGGGGGGGGGG
måste han/hon ha samma intressen? - nej xD



har du bra självförtroende? - nä -.-



ärlighet
vad tycker du om kärlek? - bra när de funkar
när kramade du någon sist? - när jag va frisk .__.
saknar du någon speciell person? - a , marcus
har du svårt för att bli kär? - typ
är du singel? - nej
när fick du senast en komplimang? - robin sa att jag va cool, e de en komplimang? ;) annars innan!
har du hånglat med någon av samma kön? - aaaaaa 24/7!!!!!

har du någonsin
hånglat med nån riktigt ful? - eh.. O_O ... njae... <.< jo... hahahaha vet inte.
gjort något riktigt dumt? -  har la alla :o
gjort något du verkligen ångrar? - ja.
varit nykter på nyårsafton? - ja xD
åkt ambulans? - ja, inte kul -.-
gjort nåt olagligt? - aa :D
blivit polisanmäld? - nej. :o
fått din mamma att gråta? - eh.. kanske O_O
slagit ner någon? - HAHAHAHAHAHA.
skämts över dina föräldrar? - ja! -.-
skämts över dig själv? - jajajajajajajajjaa
sagt orden "jag älskar dig" utan att mena det? - nej
tagit droger? - alltid :D

lite allt möjligt
vilka kläder sover du i? - eh O_O ... olika
vad hatar du verkligen? - jag vet faktiskt inte... xD
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - venne
vill du gifta dig? - när jag e vuxen kanske
vill du ha barn? - kolla svaret över

senaste personen som
sov i din säng? - frida borg!
såg dig gråta? - jag? ;)
fick dig att gråta? - av skratt? min syrra
du gick på bio med? - pappa emil karl
skällde på dig? - pappa -.-

de senaste 48 timmarna har du
gråtit? - av skratt :D
kramat någon? - nej
pussat någon? - nej
köpt någonting? - nej
sjungit? - kanske
saknat någon? - ja


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0