roliga minnen!


sommarkväll med frida å tilda!


tilda å max haha! xD


jag blonderade underhåret en gång i tiden O_O


emils födelsedag >_<


jag å ff va ute å tog 3473854893 bilder!



massa snö O___O


vet inte vad bilden kommer ifrån men hitta den på datorn... xD


jag testade mitt löshår någon gång i slutet av december! ahahah


jag å fb hade en mysig vårdag... ;)


tilda kom på vad snö va typ... :)


jag å ff "lånade" davids rum ;)


jag å tildus åkte skridskor!


jag å frida hade kul hos jojo :o


midsommar å jag började bli trött på att follk tog kort överallt (y)


jag hitta en söt apa i helsingborg i sommras! :)


hahaha så går det när man ska ta hand om barnen i 3-5 ..


jag frida frida å tilda cykla runt i skogstorp!


nyår med tilda! :D


jag gjorde årets snyggaste pepparkaka till pappa <3333333333333


hade en kul kul dag med frida på liseberg!


SNÖ OCH LILLEBROR! :D:D:D:D:D:D ;)


kul klassfest! :D


hade sköj med tjejerna på gekås ;) HAHA KEBAAAAAAAAAAB


horse show!


myspys i skolan!


n00bs i mitt kök! ;)


sjukt kul vecka med frida på dagis!

Kommentarer
Postat av: Amirsonja

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-02-11 @ 17:36:35
URL: http://amirsonja.blogetty.com

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0