mer frågor för jag är sjuk! :D

Lovar du att vara ärlig? tror de ...

Du heter: Martina ;p
Smeknamn: Tina (har 10000 andra också haha)
Låt just nu: ingen :)
Vad tror folk om dig: hur ska jag veta? xD
Stämmer det: vadå? XD
Vad får du oftast komplimanger för: min ögonfärg -.-
Vad säger du för att imponera på någon: Eh O_o
Hur imponerar man på dig: eeeeeeeeeeeeeh O_______________________O
Brukar du skratta för dig själv? hahahahaha aa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? jag orkar fan inte kolla xD 
Vilken är din favoritmålning? alla bilder som karl johansson har målat ;) hahahahahaha
Vart bor du: skogstorp! :D
Trivs du där: jafan xD har ju alltid bott här . ;)
Äger du några converse? aa, svarta och vita ;)
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: aaaa
Nästa mål i ditt liv: eh.. venne :D
Hur svarar du i mobilen: hallå? xD
Vem ringde du senast: tyyyyyyyyyyp...... pappa?? XD
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: de va min mammas jobbarkompis (tobias) som undra om mamma va hemma. xD
Antal sömntimmar inatt: eh.. venne >_<
Sov du ensam: nej min katt la på mig ;o
Brukar du komma i tid: aaaaa 24/7 :D
När mår du bra: alltid typ :o
När blev du fotad senast: eh.. venne >_<
Vanligaste färg på dina kläder: venne, tänker inte på de XD
Vad tycker du om fötter? HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Är du smart: JAG tycker de :D
Är du aktiv i skolan: njae...
Vem/vilka/vad saknar du just nu: marcus & 8c
Favorit dryck på morgonen: venne
Är du blyg: njaeee
Sysslar du med någon idrott: ridning, men de blir mindre å mindre
Vill du hellre ha mail än brev: nej xD
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa :o
Har du spytt offentligt?: nej xD
Använder du stjärnor eller kajal: va??????????? XD
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: familjen, vännerna antar jag
Är du nöjd med ditt liv: jaaa
Om inte, vad vill du ändra på: inget
Är du bortskämd: nejjj
Röker du: nej
Beroende av: marcus :D:D:D:D:D
Favoritkaraktär(er) i bok: edward cullen <33333333333 xD
Vem behöver du mest just nu: marcus :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Alice the best!

ROBERT!!!!!!!!! <3♥♡<3

2010-03-10 @ 17:07:07
Postat av: Anonym

Sprid kärlek och inte spamm, så spamma helst inte med reklam! :)

2010-03-11 @ 22:17:24

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0