hej på er!

Nu har jag precis kommit hem och ska dricka någon jävla c-vitamin. inte nice! men ibland är man tvungen. jag har ingenting att göra eftersom min syrra sover i mitt rum och emil å krille tog min cykel. jaja, sånt är livet.

juste! vet ni vad? imorse så hörde jag hur någon låste upp ytterdörren och blev lika förvånad för både mamma å pappa jobbade. så jag skrek pappa? å sa sa min syster "HEJ PÅ DIG MED TINA! :D" å såklart hade min syrra kommit hem från thailand. fick en klänning och en tröja. fattar ni hur mkt jag hade saknat henne?! hon hade iaf gjort sin fjärde tatuering där. så jävla snygg!

men jag tror min syrra vakna nu , så ska va lite social med henne! :)

Kommentarer
Postat av: Luffi

hey! allt bra idag? kram luffi

2010-03-05 @ 14:51:33
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Alexandra '

hoppas du får en trevlig fredag :)

2010-03-05 @ 15:44:41
URL: http://igotmyownthing.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0