goddaaaaaaaaaaaaaaaaag .

nu e jag hemma! skolan va sjukt soft idag! teknik, slöjd, bild och tyska. så jävla gött! hade inte varit fel att ha en sån dag igen. ;)
teknik - jag martin jennie å marcus skulle göra en uppgift tsm.. vi fick iaf mest guld/pengar. :D tycker vi löste uppgiften på ett bra sätt .. (y) HAHAHA .
Slöjd - Blir klar med tildas klänning nästa vecka. fett gött! :D
bild - jag slog i mitt huvud i ett bord å adam å ff skratta som fan sen kom kristina å fråga hur de gick å jag kunde inte sluta skratta.. så jävla fail!! hahahahaha jag äger ibland fan! :D
tyska - satt å skrev om massa städer .. (y) lotta tycker att jag å marika jobbar bra, men kan inte hålla med! hahaha marika e grym men inte jag ... (a)
sen stack jag till fynda med 3 små flickor vid namn frida frida å tilda. de va riktigt nice faktiskt. :D ff va lite för söt när hon skulle äta en chokladboll... HAHAHAHA höll på att dö... xD

nu ska jag spela mattespel för jag är SMART .

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0