frågor ?

1. Skulle du vilja vara längre? venne ;o
2. Skulle du vilja väga mer? jag vet inte hur mkt jag väger, men nej!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? hahahahahhahahahahaha ?!
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej!


10 - KAN.

1. Kan du röra på öronen? nej xD
2. Kan du slicka dig på näsan? nej >_<
3. Kan du kolla ikors med ögonen? jafan :D
4. Kan dina föräldrar lita på dig? yeess
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? kanske när jag sover ;o
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? självklart!
7. Kan dina vänner lita på dig? ja!
8. Kan du tänka dig att pierca naveln? har jag redan!
9. Kan du suga?  HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAa
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? kan jag la x)

15 - HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? ja >__<
2. Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? ja, min mamma säger typ de varje dag!! pappa... hmm ;))
3. Har du syskon? yes! 4 st underbara människor!
4. Har du hånglat offentligt? vill du verkligen veta?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ja. -.-
6. Har du varit full den här månaden? nejj :)
7. Har du redan tröttnat på de här frågorna?  lite xDD
8. Har du pussat nån som är fyra år äldre? nääe <.<
9. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nepp ^^
10. Har du hånglat med nån som är fyra år äldre?  nejj
11. Har du haft ett förhållande med nån som är fyra år äldre? nepp
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? nejj
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du nu haft det? nej de har jag inte 8DDDD
14. Har du haft sex med mer än tre personer? nä
15. Har du ljugit på någon fråga än då? nepp


20 - VEM.

1. Vem är din bästa tjejkompis? fridafridatilda
2. Vem vill du ligga med? din mamma ? :D
4. Vem är den bästa artisten? hohoho, inte en aning!
5. Vem pratade du senast i telefon med? gills skype??? isf marcus
6. Vem vill du bli full med? ehm...
7. Vem har du en liten crush i? va?! xD
8. Vem är snyggast i hela världen? Marcus förfan!
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen?  marcus!
10. Vem är snällast i världen? fridafridatildamarcus
11. Vem är din bästa/snällaste killkompis? gills marcus? :DDD
12. Vem vill du prata med? pratar med marcus ;))
13. Vem sov du med senast? marcus ^^
14. Vem såg dig senast full? ingen
15. Vem vet allt om dig? jag antar jag , men fridafridatilda vet en hel del också!
16. Vem kysste du senast? marcus
17. Vem kramade du senast? frida!
18. Vem kan berätta allt för dig? alla ;)
19 Vem kan du berätta allt för? fridafridatildamarcus
20. Vem saknar du just nu? marcus :((


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0