En rolig dag på ett roligt dagis!

Började med att man vaknade kl 6. ni som känner mig vet nog hur pigg jag är så tidigt på morgonen! ;) Men pappa fick upp mig iaf. kvart i 7 kom frida å pernilla å hämta mig å vi stack till morup. Där va de la som vanligt. dom 2 minsta pojkarna ville verkligen inte göra som vi sa. :o men de va lite kul! sen när dom hade varit ute kom min älskling tillbaka! han har inte varit hör sen i måndags. hihi! han fyller 3 om 2 månader. ;) sjukt söt e han! jag å frida har iaf haft en ovanligt lugn dag.. kanske för att vi bara va där 7-halv 1. sen stack vi till skolan för vi skulle hämta en bok i hennes skåp å när vi e i skolan så har hon glömt nyckeln. INTE bra frida! sen stack jag iaf hem efter att challe hållt på som fan. ;) å när man kom hem kolla man ut genom fönstrer, å vem ser man inte på dagiset? jo SAINAB! haha, jag har saknat henne som fan! så hon kom till mig medans hennes ungar sov. kolla på tv å snackade lite. jag ÄLSKAR den människan! :) nu gör jag ingenting, men ska lägga in lite bilder...


alltid lika seriösa...


frida kunde inte bestämma sig för en, så hon tog alla! :)


ungarnas kläder. COOLA hattar.


vi tar för coola bilder ..


såhär seriös har jag alltid varit... L-E-V med det.


hahah, vi älskade barnens kläder. sjukt balla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt! du va med den gula klänningen och röda mössan (A) haha <3

2010-03-17 @ 18:20:32
Postat av: laflaf!

HAAHHAHAHA :D så sööta vi är gullet ! <3

2010-03-17 @ 19:09:50

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0