CHACHA BLOGGEEEN!

Om en timme drar jag mamma å fridisen till stan! Tjejer ni vet! ;) men det lär bli mkt roligare med frida än de va med mamma igår hihi! ^^ sen ikväll blir det pizza med tjejerna ! va ett tag sen nu ;o ... dom ville iaf fira mig söta som dom e!

sista dagen på jobbet idag... önskar jag kunde säga HEJDÅ JOHAN , men eftersom han jobbar med mamma 24/7 lär jag träffa honom igen. >___< kan knappt tro att han ska fylla 29 för han beter sig som ett litet barn. men jag måste erkänna att jag tkr om honom! :) han får mig skratta skit ofta när han dampar på oss! jag vet ju att de e på skoj men han låter så seriös... jaja, johan e skit kul!
idag är det någon annan som är där ist för tobias som blev sjuk i måndags...
i tisdags va de ingen!
i onsdags va de en tant som hade träffat mig när jag va liten som sa "jag kommer ihåg när du va liten , nu är du så stooor" hahaha, hon e för gullig! :)
igår var fridas bästavän lars där! bröllop nästa?!





sommaren var härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Robin

Otrolig bra va den :D

får göra denna sommaren precis lika bra? ;)

e du med på de? (A)

2010-03-27 @ 11:45:30
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0