blogggg! :D

Vart en sån där lång dag i skolan idag!

Först hade vi redovisning av praosaken. Alla va fan bra! ^^ Men diggade Johns bilder mest faktiskt! Haha! Men kan faktiskt inte fatta att han praoa som danslärare... xDD sry john! (jag vet att du läser min blogg) å sen i slutet av andra lektionen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Typ "på spåret" hihi!

sen hade vi no. Vi snacka om doping. Eller .. vi skulle snacka om doping men kom in på sex... xD inte en aning om hur det gick till, men lite kul va de. x)

sen hade vi matte. behöver jag säga mer än att vi jobba med bråk och %? haha, tror inte de va! ;)

sen hade vi so. Vi skulle gissa städer på "på spåret" ... Jag å Joel kom på delad första plats i våran grupp. Frida, Kalle och Julia var med i den också om någon undrar! ;)

sen fick johan skjutsa hem mig! haha.

jaja , ha de bra ! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0