bara för jag älskar Johanna!

SYSTERTESTET
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!

HON
Vad heter hon? - Johanna!
Vad var det senaste hon sa till dig? hejdå typ? O_O
Vad brukar hon säga när du kommer hem? hej!
Vem umgås hon mest med? martin ;) hahaha (hennes sambo)
Har hon någonsin haft en pojkvän? aa, en som e bög nu :D å hennes sambo ;)
Har hon en speciell lukt? brukar inte lukta på henne O_O
Kan du hennes mobilnummer? nej , å jag pallar inte kunna de.. xD
Vad är typiskt henne? lämna alla barn till mig å käka upp mitt godis -.-
Är hon din lillasyster? nej fyfan
Är hon din tvillingsyster? nej O_O
Är hon din storasyster? ja, hon e skit gammal ;s

NI
Hur många år skiljer det mellan er? 15 , :o
Har ni samma föräldrar? samma mamma... (hon fick barn ganska tidigt om man säger så... hahahah!)
Brukar ni göra saker tillsammans? inget speciellt ... :p men skulle inte tacka nej till de! :)
Kan ni prata om allt? hahaha, jag blir sur om hon frågar för mkt om mitt privatliv...
Kan ni skratta åt allt? typ :)
Bor ni i samma hushåll?  nejj
Umgås ni med samma människor? nej, verkligen inte! ;s
Är ni oftast sams? jaja! :) vi pallar inte bråka längre xD
Tycker du att ni har en bra relation? jadå! :)
Tror du att hon tycker det? aa , hon älskar mig. ;)
Samma skola? hon e typ 34382574983548 år..
Samma musik? ibland...


DU
Vad var det sista du sa till henne? byebye !
Uppskattar du henne? klart!
Litar du på henne? iblaaaand! :p
Brukar du sno grejer av henne? nej... ^
Ställer du upp för henne om hon behöver? ofc!
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? dum fråga, JA!
Till sist, älskar du henne? som fan!


HAHAHAH hon kommer döda mig för hon ser missbildad ut på bilden!







Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0