8D

haha igår satt jag bredvid karl i 9c. hoppas alla vet vem han är.. xD det är iaf mina föräldrars bästavänners son typ. ;s
iaf, så lyfte han på min lugg å skrek "har du inga finnar?!" hahaha fattar ni hur mkt jag skratta åt de? för han la ner hela lektionen åt att leta efter finnar på mig. ;s helt störd.. xD

och idag va jag lite små snäll mot mamii. ;)

mamma: fint håret blev! :)
tina: när ska du färga ditt? ;)
mamma: vet inte riktigt...
tina: kom hit... :p
mamma: *går mot mig*
tina: GRÅTT HÅRSTRÅ!
mamma: meh -.- *kollar suuuuuuuuurt*





jag jojo å karl för några år sedan när vi hade vält en kanot. xD måste erkänna att de va mitt fel.. men de e en annan historia! :)


några år sedan när jag karl och jasmin hade vattenkrig. ;)


karl å jojo hissa upp mig i den där för några år sedan. SKIT läskigt.

och fyfan vad jag har förändrats. :D

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag vet vem det är ;) träffa han i bussen idag när han skulle till stan :) <3

haha ^^

2010-03-13 @ 20:09:31
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0