*~.-*

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - hahaha. 17 -.-
Vad tycker du om kärlek? - bra :)
När kramade du någon sist? - igår, jag å min syrra satt å deppa tsm. *cuttttttcuttttttt*
Saknar du någon speciell person? - M-a-r-c-u-s
Har du svårt för att bli kär? - ja, bli kär påriktigt iaf.
När kysste/hånglade du med någon sist? - jag hånglar med min syster igår :D:D:D:D -.-
Är du singel? - nej!
När fick du senast en komplimang? - eh... O_O igår. :o

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - ja, INTE kul.
kysst nån riktigt ful: - men vafan, svara inte jag på de igår? x)
Hånglat med fler än 50 pers: - nej O_O
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - HAHAHAHHA .
Gjort något riktigt dumt? - har jag säkert
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja.
Varit nykter på nyårsafton? - eh.. ja? xD
Gjort nåt olagligt? - ja <.<
Blivit polisanmäld? - nejnej
Slagit ner någon? - hhahaha är du dum ?
Skämts över dina föräldrar? - ja, dom är pinsamma som fan
Skämts över dig själv? - ja 8D
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja!
Tar du droger? - självklart ;)
Dricker du? - alkohol är inte det bästa jag vet om man säger så -.-
Varit kär? - jag ÄR kär .
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - men jag vet inteeeee
Är du ensam nu? - nä mamma e utanför mitt rum å spelar något på emils dator <.<
Vill du gifta dig? - när jag e vuxen kanske :)
Vill du ha barn? - kolla svaret över!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - om inte jag räknas så fb XD
Såg dig gråta? - jag lalala..
Du delade en cigg med? - röker inte, det är ÄCKLIGT. xD
Du gick på bio med? - pappa emil å karl... xD

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - hahahahahahhahahahahahaha, bara för jag såg på film
Kramat någon? - aa
Pussat någon? - nää
Köpt någonting? - nää
Sjungit? - aa

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0