tjenare tjenare! ;)

Haft en riktigt mysig morgon. :o
vaknade kl 8 av att linus ville gosa. (min katt) så låt å klappa han i 5 min sen somna jag till halv 11 då emil ligger över mig och gosar med linus... <.< sen somnade jag till halv 12 igen . mysigt! :D linus låt fortfarande bredvid mig då.. xD
Sen gick jag ner och åt en knäckebröd. erkänn jag är nyttig?! :o aja, sen låg jag ute på altanen så kommer linus och vill gosa ännu mer... xD men efter en stund går jag in å hämtar glass och han följde verkligen efter mig... :o sen la jag mig på altanen med glassen och linus ville också ha glass (han älskar vaniljglass) så jag fick lägga massa glass på golvet hihi (a) ... sen gjorde han rent min skål haha!

snart kommer tilda till mig och då ska vi dra till glommen och bada i havet! så jääävla skönt! sitter här i kortbyxor och linne och svettas! ;)

ha det bra så länge! :))

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0