TILDA ♥

Tilda Petersson, du ska veta att du är den bästavännen en människa kan få. Det finns ingen som förstår mig så som du gör. Jag behöver inte ens säga något utan att du vet hur jag mår.
Jag har absolut inga hemligheter för dig. Frågar du mig något svarar jag alltid helt ärligt för jag vet att jag kan lita på dig. Det känns verkligen som om du och jag hör ihop.
Tilda, jag älskar dig så mycket att universum e litet om man jämför med min kärlek till dig.
Att bli kompis med dig i 3-5 är det bästa jag har gjort! Du gör mig lyckligare än någon annan gör.
Du får mig att le när jag vill gråta, du får mig att skratta när jag vill skrika. Det är ingen annan än du som lyckas med det.
Du är bäst ska du veta. Så jävla mycket bättre än alla andra. ♥


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0