stay the night

Igår började det med att jag John Emil Albin och Tilda hade vattenkrig. Jag och John blev blötast.. som alltid! :D sen cyklade jag tilda och john till stranden. As skönt att bada! John fick bära mig och Tilda över tång. Så jävla hemskt!!!!! Haha! Sen cyklade vi hem. Då satte vi oss och spelade yatzy. Jag vann, John på 2a och Tilda förlora som vanligt. 8D Haha! Sen kollade vi på tv. Det va sååå... bra. haha! Sen skulle vi sova. Alla la sig i min säng, men det sluta med att Tilda bytte säng, som alltid! haha! juste! Visste ni att varje gång John och jag "bråkar" dampar tilda på oss som om hon är våran mamma. (a) Haha! bäst.

Nu ligger vi i min soffa och lyssnar på alcazar och kollar på när pappa lägger golv. myspys!



Mer bilder finns på Martina Helldal @ facebook

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0