sommar ♥

Idag har jag varit ute med min brors hund i typ 2 timmar. Tog med han till Anna och Emma en stund så fick kan springa i deras trädgård. skit söt var han, och det var roligt att träffa tvillingarna igen! haha.
sen gick jag å ozzy å mötte tilda. vi gick och hämtade samir. haha. det slutade med att vi lämnade ozzy hos mig och hämtade karl. då va kl typ 7 och jag å tilda kom på att vi ville bada i havet. så vi stack till mig å bytte till badkläder och gick till stranden. jag å tilda badade och karl och samir badade benen. xD fega!!
sen gick vi hem till mig, bytte till torra kläder och låg i soffan med filt och såg på hannah montana, hihi!

före det hände inte mycket mer än att fridorna var här en stund och jag färgade fbs hår. ^^ myspys!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0