snattad av fb :)

kärlek och sådant
gillar du någon nu? - japp :p
gillar någon dig? - antar de? xD
är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? - utseendet är inte allt
måste han/hon ha samma intressen? - nej ^^

har du bra självförtroende? -


ärlighet
vad tycker du om kärlek? - underbart när de fungerar
när kramade du någon sist? - eh... i glommen! :)
saknar du någon speciell person? - yes
har du svårt för att bli kär? - riktigt kär , svar: ja
är du singel? - nope
när fick du senast en komplimang? - innan typ ^^
har du hånglat med någon av samma kön? - aa, ballt va?

har du någonsin
hånglat med nån riktigt ful? - jag tkr att personen e ful nu, men ah.. hehe.
gjort något riktigt dumt? -  har la alla
gjort något du verkligen ångrar? - japp :p
varit nykter på nyårsafton? - ja xD
åkt ambulans? - yes. kommer ihåg allting också he-he.
gjort nåt olagligt? - aa xD
blivit polisanmäld? - nej
fått din mamma att gråta? - vet inte. har jag säkert.

slagit ner någon? - bara på skoj
skämts över dina föräldrar? - har jag la
skämts över dig själv? - aa de med
sagt orden "jag älskar dig" utan att mena det? - nej.
tagit droger? - nej

lite allt möjligt
vilka kläder sover du i? - berors på hur varmt det är
vad hatar du verkligen? - falska människor
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - venne
vill du gifta dig? - när jag blir äldre
vill du ha barn? - när jag blir äldre

senaste personen som
sov i din säng? - jag å tilda
såg dig gråta? - jag
fick dig att gråta? - venne
du gick på bio med? - karl pappa emil, men jag tilda oskar och karl ska snart på bio igen ^^
skällde på dig? - mamma (a)

de senaste 48 timmarna har du
gråtit? - nej de tror jag inte <.<
kramat någon? - aa
pussat någon? - nej
köpt någonting? - eh.. cola :D
sjungit? - aa
saknat någon? - aa

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0