myspys på stranden!

Har haft en jätte rolig dag på stranden med Tilda, Martin, Robin och Andre. sparkade boll och badade. haha! jag och tilda fick fin fina sår på innelåren. x) ont som fan gör de... :o men iaf, efter några timmar på stranden cyklade jag tilda andre och robin och köpte glass. GOTT! haha!
sen cykla jag och tilda hem. jag åt och hon hämta en sak hos sin pappa. när hon kom hit kolla vi på tv lite. :)
sen när hon stack skulle jag gå och hoppa ner i det sköna varma badet. När jag tar av klänningen och kollar lite snabbt i spegeln ser jag hur jävla bränd jag är! och det första jag tänker är "ånej! inte igen!!!" hahaha! kan säga att detta hände förra året också. usch usch! :)

men hade en jävligt lyckad dag! :D

Kommentarer
Postat av: Robbii

otroligt lyckad :D <3

2010-06-28 @ 21:59:21
URL: http://robbii.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0