min, bara min.

Herre gud.. Vart ska jag börja? Till att börja med kan jag säga att jag aldrig varit så kär i någon som jag är i dig Marcus.
Du är den bästa killen en flicka kan få. Kommer nog aldrig förstå varför du valde mig av alla personer, men du ska veta att jag är så otroligt lycklig över att du gjorde det.
Just nu kan jag inte tänka mig hur mitt liv skulle varit utan dig. För under dessa 4 månaderna har du fått en otroligt stor betydelse i mitt liv. Du är så mycket mer än bara min pojkvän, du är också en av dom bästa vännerna jag har. Det finns ingenting jag inte berättar för dig. Jag litar verkligen på dig till 100%.
Att leva utan dig hade varit som att leva utan luft för mig.
Att få vakna upp och somna bredvid dig är det bästa som finns. Känner mig så otroligt lycklig då.
Du får mig att le på ett sätt som ingen annan får mig att le. Varje gång jag tänker på dig känner jag värmen inuti mig. Omg, fan va kär jag är! Marcus, du får verkligen aldrig lämna mig!
Jag kommer ihåg allt om hur vi blev tillsammans. Dom där smsen vi skickade till varandra före vi blev det, jag minns alltihop! Jag minns varenda sekund av första gången vi va efter att vi blev tillsammans. Glädjen inom mig bara växte och växte och du ska veta att den inte har slutat växa än.
Det bästa med dig är att jag verkligen kan vara mig själv i din närhet. Även om vi "bråkat" ibland har de aldrig ändrat mina känslor för dig älskling. Du är ljuset i mitt liv marcus. Mitt hjärta slår bara för dig ska du veta.
Du tog verkligen mitt hjärta med storm. Du är så himla perfekt! Du är så underbar på alla sätt och vis.

Jag älskar dig Marcus Grimberg.
28/2-10




Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0