midsommar <33333333

Hade en skit rolig kväll igår! :)

Först kom Per-ola och Sebbe och hämta oss i "den röda bilen" ;) ... Va lite rädd eftersom Sebbe (han är 93;a) körde! hahaha! Men de gick skit bra asså! ;) Vi snackade iaf om Tildas "pojkvän" haha!

Sen kom vi till Tilda. Fixade oss och lite sånt. Skrattade ihjäl mig när Tilda skulle måla sina naglar. Det var mer färg på fingrarna än på naglarna om man säger så...

Sen kom alla. jag tilda och sebbe spelade mariokart typ lite då och då. Tilda e sämst <3 .. Sebbe är svårare att vinna över än tilda .. :o men de va jävligt roligt asså! :D

Sen lekte vi lite saker. Man skulle spika ner spika, känna på håriga ben, hoppa runt med en tidning mellan benen, killarna skulle ta på sig strumpbyxor, ta ett snörre genom allas byxor och sjävklart en popquiz. Jag och Tilda hade världens coolaste lag. Det va jag , Tilda, Roger , John och Mimmi. Vi vann såklart! hihi!

Sen hade vi det bara lite myspys! :)


jag och tildas sötis till bror!


Tilda och jag!


John och Roger, ballt lag va?! :o


go sebbe! ;)

mer bilder finns på Martina Helldal @ facebook

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0