Marcus ♥

Aldrig i hela mitt liv har jag varit så jävla kär som jag är just nu.
Du gör allt i mitt liv så underbart. Du förstår inte hur lycklig du faktiskt gör mig.
Jag har aldrig trott att livet kan vara så bra som det är just nu.
Jag ser verkligen fram emot en sommar tillsammans med dig älskling.
Även om vi har våra stunder där vi blir irriterade, vet vi alltid att vi älskar varandra.
Mitt hjärta slår för dig min älskade. Det vill jag att du ska veta.
Ingen annan har fått mig att bli kär så fort.
Du är så otroligt jävla speciell ska du veta Marcus. Ingen är som du.
Du är snäll, söt, rolig, och allt annat. Du är helt enkelt perfekt.
Jag har tänkt på hur mitt liv skulle bli utan dig...
Jag vill att du ska veta att varje gång jag tänker det så blir jag rädd.
Jag vill aldrig vara utan dig. Jag vill ha dig vid min sida tills jag får rynkor och grått hår.
Du är mitt liv älskling.

28 februari 2010


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aww, vad gulligt skrivet ! :)

2010-06-16 @ 21:56:21
URL: http://missvernersson.blogg.se/
Postat av: Marcus

Sprid kärlek och inte spamm, så spamma helst inte med reklam! :)

2010-06-17 @ 04:44:34
Postat av: Marcus

Jag älskar dig mest Martina Helldal <3

2010-06-17 @ 04:45:01
Postat av: Anonym

Du är mitt liv.

2010-06-17 @ 04:45:09
Postat av: Anonym

Fattar inte bloggar :S

2010-06-17 @ 04:45:25

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0