hihi!

Hallå där!
Igår var jag med Karl och Jocke. Vi bad Tilda och hennes syrra (Emelie) komma och spela fotboll med oss. Så gjorde dom det. Vi va självklart tjejerna mot killarna. Det slutade med att karl och Jocke hoppade på varandra... Sen stack vi till stranden och träffa Nella och hennes kille. Jocke och Tilda hade krig. xD
Sen stack vi och körde röven. Karl skulle bli rövad men alla missa för vi e så sämst. -.- Sen stack Tilda och Emelie hem och jag och killarna stack till mig och kollade på fredag den 13. Haha, Karl var skit rädd. Jag tycker att den var helt okej faktiskt. Kändes lite som halloween... xD
Sen somnade vi som 3 små barn i mitt rum när vi kollade på Alwin och gänget 2. hihi.
Nu ska jag typ bara ligga här ute på min altan med massa musik. :D

Hittills under 2010 har du:


Druckit alkohol? - nej :)
Rökt? - haha
Varit full - nej


rökt vattenpipa? -nej ^^

Blivit påkommen? - ? <.<
Kysst en främling? - nä ^^
Fått ett sugmärke? - aa :o

Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - nej :)
Gjort något dumt? - Ja haha xD
Gjort något som du ångrar? - har jag la...

Sagt nej till sex? - yes
Fixat dig i timmar? - neej xD
Gråtit inför mer än 10 personer? -nejj :)
Smygit ut? - behöver inte smyga.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - nä

Sovit brevid någon av samma kön? - aa ^^
Sovit brevid någon av motsatt kön? - aa :)
Lekt med någons känslor? - nä -.-



Älskat någon så du skulle kunna göra vad som hellst för den? - Marcus<3

Gråtit dig till sömns? nä

Gråtit framför någon du älskar? - vet inte :s
Har haft sex ute i skogen?- nej xD
Kysst en tjej? - pussat kanske? :o
Vaknat av att du gråter? - nej xD

Skrikit ord som hora och slampa till någon - nä , inte seriöst iaf xD

Mått bättre eller sämre av alkohol? - XDDD

Slagit någon på skoj? - aa 8D

Blivit slagen på skoj? - jaa hihi
Lärt känna över 10 stycken nya människor - vet inte ^^ har jag säkert :)

Gått bakom ryggen på någon? - nope ^^

Varit på sol semester? - nä ._.



Badat i havet? - 3 gånger ^^
Har haft snöbollskrig? ja haha!

Sett en hel fotbollsmatch? - aa

Inte sovit på en hel natt? - nej :D

Varit på sjukhuset? -  tror de :)

Sovit i över 12 timmar? - nej xD

Sett en film mer än 10 ggr?  nä , inte under 2010 iaf . :p

Tagit någon på röven? - *denisa style* klart ;)
lärt känna någon via internet? - kanske ^^

Velat dö? - nej då :)

Fått ett IG? - nej O_O

Åkt buss i över 10 timmar - nej XDDD

Varit ute en hel natt -nä :)

Blivit tagen av polisen -nej xD
Skällt ut en lärare - nej?!

Svikit en vän -det tror jag inte :o


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0