hemma! :D <3

Igår stack jag å tilda till glommen vid 8. cyklade hem till martin bäck. där fick vi se heeeeela hans hus. fett ballt asså! alice hade fin tapet. :o hihi! :)
sen gick vi 3 till dans på kajen. där träffa vi marika, nena, johanna, coffe och adam. sen kom även carl. sen stack typ marika å nena och johanna drog också efter ett tag. men då kom julle och alice. vi satt å snacka, å sen gick vi å kolla på dom som dansade.

senare bestämde vi oss för att spela "brännboll" haha! carl, tilda, julia och coffe vann och jag, adam, alice och martin förlorade med 1 poäng. hihi! :)

sedan cyklade jag och  tilda hem vid halv 12 - 12. När vi kom hem gjorde vi pannkakor som jag tilda emil karl och albin tryckte i oss till "the ring 2" som gick på 5an. ganska dålig film... ^^

idag har jag varit på IKEA med mamma och pappa. jätteeeee tråkigt faktiskt! ;) haha! men har man ingenting att göra kan man lika gärna följa med. :p

nu är min mamma och köper mat så vi ska la äta om 100 år . hehe! jag å emil är skit hungriga haha! cpungar e vi! :D

hejdå!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0