tjosan i trosan

TJO!

idag ska jag klippa mig , och kanske göra slingor. Vet inte om jag vågar hihi, men blir det fail kan jag ju bara be mamma färga om det. (a) iaf, hon frisören är den bästa jag någonsin klippt mig hos. Jongjai och hon är kompisar så hon ska dit sen å klippa mig , jogjai, conny kanske jamin och mamma och sen ska hon nog slinga karls hår. haha!

imorgon kommer marcus hem och jag åker till skara. det betyder att jag inte kan blogga imorgon eller på lördag. men ni dör inte va? (a)


jag jojo och karl.
jag jojo karl och emil satt i kanoten , och så hoppa jag i vattnet och välte den. haha! pappa har det på film och emil blev ju inte lite sur heller... men de va jävligt kul! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0