tjo!

Först drog jag och tilda till adam och spela något tenis spel på xboxen. jag ägde när jag väl fatta hur man gjorde! ;) hihi! sen kom carl å mötte mig på de. de va ganska lika mellan oss. sen kom viktor (izzzzak) också! hihi! å carl spela GTA och dog hahaha! :D sen stack vi till kajen. hände inte mkt där, så vi tog med oss coffe å paulina å stack till morups tånge. myspys där! jag adam å tilda gjorde en as bra film där man inte ser någonting, men man kan tro att vi e fulla hihi! sen stack carl viktor å coffe å lämna paulina eller något å jag tilda och adam gick till en lekplats och lekte. as kul! :D "VAAAAAAAAAAR?!" haha! sen kom coffe carl å viktor också. :) viktor ramla av en sak å blev sedan våldtagen av coffe.. stackare! ;) så lekte vi lite där å stack sedan till adam och kolla på film... hihi! bra film asså! ;)



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0