Till Marcus.

Jag antar att denna texten är för lång för att jag ska kunna skriva den i ett sms eller på msn, så du får läsa den på min blogg. Ni andra får välja själva om ni vill läsa eller inte!

 

Lilla gubben, på onsdag har vi varit tillsammans i 5 månader. Det är 1 månad ifrån ett halvår. Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort eftersom jag fortfarande är lika kär i dig som jag var när vi blev tillsammans... Om inte mer såklart.

Detta har varit dom bästa månaderna i mitt liv. Jag har varit lycklig varje sekund jag har varit med dig. Visst har vi små bråkat, och folk har försökt förstöra, men det är sånt man får räkna med. Jag tycker att vi har fixat det riktigt bra. Bråkar vi så säger någon förlåt inom 2 timmar.

För ett tag sen var det en tjej som ville förstöra för oss men när man älskar någon lämnar man inte den, och jag älskar verkligen dig Marcus och jag vill inte ha någon annan än dig. Det är som om mitt hjärta slår bara för din skull.

Varje gång jag vaknar och du ligger bredvid mig kan jag inte låta bli att le även om du väcker mig alldeles för tidigt. När vi ligger och kollar på film och du säger ”du är mitt allt, vet du det?” så fylls min kropp med värme och jag vill bara ligga där bredvid dig för alltid.

Varje gång du säger ”jag älskar dig” så blir jag bara säkrare och säkrare på att jag verkligen är förälskad, för den känslan jag får när du säger det går inte att beskriva.

Den dan du bad om mitt nummer trodde jag aldrig att vi skulle bli tillsammans, men när vi hade snackat på skype till halv 5 på morgonen så förstod jag att jag skulle bli kär i dig. Jag ville verkligen inte erkänna det för mig själv eftersom jag inte vill såra en till människa, men denna gången tror jag faktiskt jag slipper det eftersom det är dig jag vill vara med.

Något av det bästa med dig är att jag verkligen kan säga allt till dig. Du kanske inte förstår mig alltid, men du lyssnar alltid på det jag vill säga.

Marcus, jag är så jävla svag för dig. Jag lovar, jag gör allt för dig. Be mig om något, så ska jag försöka fixa det. Även om det tar lite längre tid än några sekunder så ska jag fixa det åt dig.

Jag är så otroligt glad att du valde mig av alla människor. Jag har sagt det till dig så många gånger, och jag vill verkligen att du ska förstå det. För just nu så skulle inte jag kunna tänka mig ett liv utan dig. Det är dig jag tänker på när jag är rädd, dig jag tänker på när jag är glad, dig jag tänker på när jag är ledsen, det är dig jag tänker på alltid. Tro det eller ej, men du är alltid i mina tankar.

När jag ser in i dina ögon så håller jag på att svimma. Du har så otroligt vackra ögon, vet du det älskling? Och ditt leende... så otroligt fint!

Om jag fick 3 önskningar hade det varit...

  1. Att du ska ha det så bra som möjligt.

  2. Att du är lycklig.

  3. Att jag ska få vara med dig för alltid.

Du är så jävla mycket för mig Marcus. Sjukt mycket mer än bara en pojkvän. Du är också en person jag beundrar och uppskattar, och jag vill bara tacka gud för att jag fick dig.

 

Tack gud för att du gav mig den finaste killen i världen.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0