Tilda, Sebbe och kebab på det.

Sitter hos tilda just nu. Jag , Tilda och Sebbe har precis ätit kebabtallrik. Ikväll ska vi se på spanien - holland. jag och tilda hejar på spanien och sebbe på holland. hoppas verkligen att spanien vinner. :)) Tilda gjorde nyss världens skabbigaste rap!
tilda: de va mysigt! :D ... eller ... de va rätt ofräscht egentligen..

innan idag var jag och firade min systers dotter som fyller 3 år idag! grattis elma!!!! ♥
jag och min storebror kom även fram till att hela familjen ska ha grillfest hos oss.
tobias: men martina!! vi behöver ju inte bli fulla... vi kan dricka saft och läsk! ;)
martina: aa saftkalas... xD
haha, tobias är bra... riktigt bra faktiskt.

nej nu ska jag fortsätta glo på filmen som vi kollar på .

Marcus Grimberg, jag älskar dig älskling.
Du är det finaste som finns.
Jag vill aldrig lämna din sida. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0