Tilda är den bästa människan jag någonsin träffat.

Idag har jag typ varit med Tilda hela dan. Började med att vi kollade på en film. Den va faktiskt riktigt bra. Har haft den hemma ett bra tag men aldrig tänkt tanken att kolla på den, men tilda hade sett den och sa att den var bra. :) sen gick vi ut och lekte en fotbollslek med Emil och Karl. Melvin och Elma va såklart också med, men inte till så stor hjälp haha! Sen åkte jag och Tilda och plocka jordgubbar med Eva (hennes låtsas pappas mamma) . Riktigt go människa! :) Sen kom vi hem till mig och stack till havet och badade. Så jävla skönt! Det finns inget bättre än att bada med Tilda. :) Sen kom vi hem och såg på mamma mia. Pappas kommentarer va så jävla sämst... xD Men men... :D Sen skulle jag, Tilda och Emil se en skräckfilm. Emil pallade inte för han trodde den skulle vara dålig och jag och Tilda orkade bara inte.
Nu ligger Tilda och sover i en säng i mitt rum. Snarkar jätte gulligt.

ha det bra alla glada människor där ute.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0