stranden!

Idag var jag på stranden med mamma, pappa, emil, johanna, melvin, elma och neo! kulkul! :) Melvin vill typ va i vattnet heeela tiden! men de orkar inte jag. (a) sen mobba jag och pappa varandra. ballt va?!
sen efter lite badande åt vi glass. jag tog en gul sked å så såg elma de å ville också ha en gul sked så melvin hämta det åt henne. skit sött! :D
efter en stund här hemma börja det ösregna! haha! fan va mkt de regna. XD men ganska gött! :)

igår kom jag och sara på att vi är ganska lika...
niklas = en kille hon gillar (han gillar henne också) men som bor 38 mil härifrån å drf träffas dom inte ofta)
sara: niklas har intee hört av sig på hela dan! :(
jag: hör av dig till honom då?
sara: nej jag vill inte vara jobbig... :s
jag: hahahahahahhahaa du e precis som jag!!
sara: hahahahha, du e som jag för jag är äldre än dig!!!


min beeeeebis

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0