ska sova

Nu ska jag hoppa i säng. Skulle kunna sova till fredag om jag fick. På fredag kommer världens finaste kille hem och jag åker till skara... Men då kan jag iaf smsa en jävla massa med honom. Gud vad jag saknar honom! Men man borde la klara sig? Har ju ändå snackat med honom på både msn och sms. Min lilla älskling. ♥

På fredag ska ju som sagt tilda med oss och familjen johansson till skara. det kommer äga tror jag faktiskt. johanna jag och tilda är ganska coola faktiskt.

nu ska jag hoppa i säng och vänta tills jag vaknar imorgon. Då ska jag vara med tilda. ovanligt? svar: nej.


jag och johanna sist vi va i skara. vi har ju varit där i typ 5 år i rad tsm. utan förra året för då palla ingen hihi.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0