saknat mig? :)

Vakna vid 11 och gick upp nästan direkt. Gjorde mig iordning och sen kom tilda efter ett tag. jag tilda å emil åt lite mat. mumms! sen cykla jag å tilda till glommen för att vara med john och kalle. och när vi är halvvägs börjar det ösregna. haha! så när vi kom till john fick vi ha hans byxor och tröjor. :) mysigt va? :D haha! först kollade vi på film. john hade något cpdamp och gick runt å puss oss på huvudet? XD haha! tilda å kalle bara bråka om vem som skulle spela pokémon... sen stack vi iaf och åt pizza. inte den godaste pizzan i mitt liv men de gick att äta. å sen drog kalle hem och jag tilda å john stack till john. där satt vi i hans trädgård och lekte med en konstig sak och åt ballerina. :) sen va det dags för mig och tilda att dra hem... men imorgon ska tilda sova här och då ska vi kolla på "dark water" som går på 5an. både jag å tilda vill se den så det ska bli kul. får se om den är så läskig som alla säger! ;) haha!



jag och tilda på en mattelektion ;)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0