reeeeeegn.

Om en timme åker vi iväg med våran lilla husvagn. hihi gulligull. Jag måste upp och fixa mig känner jag ... men jag sitter och lyssnar på min och tildas idol JUSTIN BIEBER omg liiiiksssooomm ...

Igår va jag med tilda och sainab i några timmar. tilda sprang och leta efter sin bikini och jag och sainab reta sebbe när han spela. hahaha! han fick damp på mig. :D tilda har en mycket söt bror. sen när sebbe gick ner börja jag och tilda dansa, sainab skratta ihjäl sig. sen börja hon också dansa, och fan va söt hon e haha!

nej nu ska jag upp sminka mig och typ platta håret tror jag... man kan ju inte se ut hur som helst när man ska gå i affärer. ;) haha, jo det kan man faktiskt.

nu kom en bra låt på tv, så efter den springer jag upp och jag bloggar inte mer förens på söndag antar jag.

ha en underbar helg nu mina älsklingar. ♥

Kommentarer
Postat av: Eviz

Kör en ny frågestund , men denna gången svarar jag i ett videoinlägg!

Så ställ mig vilken fråga du vill , privat , inte privat , random ja vad som helst!

Lämna gärna ett dare uppdrag med så kanske jag gör det i videon med! Så bomba mig nu med frågor och dares!!!!! Puss!

2010-07-31 @ 14:25:36
URL: http://evizulife.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0