NU SKA JAG ÄTA SEN KLIPPA MIG

62 frågor för dig som har tråkigt !

1. Hur gammal är du om fem år? - 20
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - ingen :o hihi :)
3. Hur lång är du? - 1.60 något :P
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - karate kid 2010 ;)
5. Vem ringde du senast? - karl :o men conny svarade så de tog 100 år innan jag fick snacka med karl xD
6. Vem ringde dig senast? - jojo ^^
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? - jag orkar verkligen inte hämta mobilen >_<
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - sms :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - inget av de
10. När såg du senast din mamma? - eh.. innan ^^
11. Vilken ögonfärg har du? - grön gul
12. När vaknade du idag? - kvart i 10 typ
13. Vilken är din favoritjulsång? - det finns många :D
14. Vilken är din favoritplats? - marcus armar ? (a)
15. Vilken plats föredrar du minst? - vet inte :o
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Falkenberg. <.<
17:Vad skrämde dig om natten som barn ? - spöken XDDDDD
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - tilda igår "tar man bort ett av karls ögon ser han bara grönt eller svart" jag vet att ni inte fattar, men de e ett skämt mellan mig tilda karl å emil . ;)
19. Hur stor är din säng? - venne :o
20. Har du stationär eller bärbar dator? - använder typ bara macen , men de finns en till bärbar och 2 stationära och emils mac i huset. :P
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - eh... stor tröja (a)
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 2 normal stora å några små xD
23. Hur många landskap har du bott i? - ett :p
24. Vilka städer har du bott i? - falkenberg. :D
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - fötter ! :D:D:D:D
26. Är du social? - nä...
27. Vilken är din favoritglass? vaniiiilj .
28. Vilken är din favoritefterrätt?- inte en jävla aning faktiskt ;)
29. Tycker du om kinamat? - nej (a)
30. Tycker du om kaffe? - usch :o
31. Vad dricker du till frukost? - Oboy (a)
32. sover du på någon särskild sida? - hahaha, jag rör mig mkt innan jag kan somna xD
33. Kan du spela poker? - typ inte xD
34. Tycker du om att Mysa/Kela? - klaaaaaart!
35. Är du beroendemänniska? - aa klart :o
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - aa :D krille
37. Vill du ha barn? - när jag är 20+
38. Kan du några andra språk än svenska? - pappa säger att jag inte snackar svenska för att han inte förstår vad han säger sååå... jag antar det. ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? - JAAAA . inte kul.
40. Föredrar du havet eller en pool? - havet såklart!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? - onödiga saker (a)
42. Äger du dyrbara smycken? - just nu har jag på min döda gammelmormors armband. kan säga att det är gaaaanska så dyrt ja ;)
43. Vilket är ditt favorit program på tv? - vet inte :o
45. Vem är den roligaste människan du känner? - tilda, marcus, viktor, carl, john, kalle, adam haha! :D
46. sover du med gosedjur? - nej, men dom ligger i ett skåp ^^
47. Vad har du för ringsignal? - vibration xD
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? - yeeeees
49. Flirtar du mycket? - aa heller tiden ;)

50. Kan du byta olja på bilen? - he-he . tänker på jojo när jag ser denna frågan -.-
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - nej <.<
52. Vilken var den senaste boken du läste? -
bree tanners andra liv , det är typ en twilightbok kan man säga. hon är en av dom "onda" i tredje boken.
53. Läser du dagstidningen? - palla
54. Prenumererar du på någon veckotidning? - nope
55. Dansar du i bilen? - hur?
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - venne
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - mins inte :o
58. När var du i kyrkan senast? - när jag konfimerade mig xD

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - anki , per , carro. ^^
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? -  2 nätter :P orkar aldrig mer xD
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig - marcus <333


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0