*M*A*R*T*I*N*A*

Hej allihopa!

Idag har jag inte orkat göra någonting. Är så otroligt trött och känslig. haha! Jag blir det när jag inte sovit bra några nätter i rad. Idag blir det iaf inte kräftfestivalen, ska dit imorgon istället. (Tilda om du ser detta, sms mig eller skriv på msn. Karl och jag har en idé!)

Snart ska jag gå ner med datorn och kolla på tv och dricka cola. Det är jag fan värd. Om inte Emil och Peter har druckit upp all cola för isf får mamma åka och köpa ny. hihi! p.s. det är en irriterande fluga i mitt rum!!!

Just nu sitter jag och emil också bråkar . hihih! han har riktigt damp. :) www.sötbror.se . han hatar när jag säger att han e söt. hihihihi!

nej nu ska jag dricka upp all cola innan emil rör den. pusshej!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0