Marcus<3333


Vad heter ni? Martina & Marcus

Hur träffades ni första gången?
Bussen påväg hem från lund i 7an

Hur länge har ni varit tillsammans?
4 månader och några dagar ^^

Är ni förlovade?
nope

Bor ni ihop?
Nä ^^

Har ni barn?
aa 10 st :))

Har båda körkort?
nej

Isåfall, vem kör bäst?
jag antar att han gör de

Kommer du ihåg er första kyss?
självklart

Vem sa "Jag älskar dig" först?
marcus tror jag ^^

Vem är äldst?
jag :D

Vilka stjärntecken är ni?
jag e vädur han e typ.. jungfru ;)

Vem fyller först på året?
jag ^^


Vem är längst?
Marcus

Vem sjunger bäst?
han ;)

Håller ni i handen på stan?
HÅLLA HAND?! omg , sånt gör inte vi.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
haha inte jätte bra precis, men det klickade :)

Vad har ni gemensamt?
lite allt möjligt :))

Blev du kär i första ögonkastet?
kan man la säga :p

Har ni någon speciell låt?


Har ni några "fri kort"?
nej?

Har ni stora framtidsplaner?
jadu.. vi e 15/14

Har ni gråtit i varandras armar?
nepp

Har ni varit utomlands tillammans?
nej xD

Vilket är ert bästa minne?
mitt favorit minne är första gången vi va utan några andra :))

Vem lagar bäst mat?
han x)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
film :o

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
klart :D

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
haha han bor i långås å jag skogstorp (y)

Blir du lätt svartsjuk?
venne

Brukar ni bråka?
nej det brukar vi inte

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
hela han!

Brukar nån av er prata i sömnen?
venne <.<

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0