mammas pojkar ♥

Först vakna man upp hos Tilda. Vi gick typ ut och satte oss med hennes mamma och lillebror i trädgården efter en stund. Där kasta jag Tilda och Alwin boll. Alwin e den sötaste ungen som finns. Efter det gick jag och Tilda och åt frukost. Sen duschade jag. Ja, jag duschade hos tilda om någon undrar. xD sen cykla vi till stan. tilda köpte kläder och sen käka vi glass. så jääävla gott! haha! sen cykla vi till tilda som bor vid mcdonalds och hämtade/lämnade saker och sen cykla vi till mig. fattar ni hur varmt det var? vi tog av oss skorna. hihi! när vi kom till mig tog vi på oss bikini och sen drog vi till stranden. där badade vi i 40 minuter. haha! sen cykla vi till mig. *ONT I LÅREN* ;) .. sen drog vi till affären för tilda skulle fylla på pengar på mobilen å sen drog vi till mig å så duschade jag.

Nu är tilda hemma och jag snackar med jocke på msn och kollar på mammas pojkar. ♥ självklart smsar jag med adam samtidigt. :)) hihi! "kör fåååårt" hahaha , så jäävla bra. xD

ha det bra ! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0